Bjuppfuck

Ny musik på mp3n. Det känns bra. Min alternativa buss för att hinna i tid går NU. Jag orkar inte dyka upp, hon sa att det räckte med att man dök upp alls så jag ska nog ta bussen som går vid 8. Men jag lovar inget. Mitt ansikte har börjat bli solrött och mina händer är inte rikigt lika bleka som för en vecka sen. Jag är så less på mitt hår! Jag vill bara färga om det i någon rolig färg, typ pluppblått, och kapa det. Kort ska det vara! Kortare än Marcus, ungefär som Robins längd kanske. Men jag är less på det och vill bara ta bort! Men jag ska på bal om 3 veckor och då vore det ju roligt om man kunde göra någon slags uppsättning så jag får bita ihop tills efter allt fuffens runt omkring studenten är klart. 
Igår var en lagom förvirrande dag. Robin satt med på vår miljöpolitik och läste på spelforum och Emelie gjorde vad hon skulle, jag satt mellan de två och läste över axlarna, höll utkik efter vår lärare och snyltade på Robins jordnötsringar, a noble cause indeed. Sen hade vi 5 timmars hål varav vi tillbringade de första två i Robins sällskap medans vi sparkade bort säkert hälften av gruset från en av broarna över selångersån och åt glass. Men vid lunch blev jag och Emelie dumpade och åkta alltså iväg hem till henne för att vara romantiska på tu ma hand och slicka våra sår med hjälp av pizza och Forrest Gump. So far so good liksom.
Sen skulle jag jobba. Jag tror det var där det vände men jag vet inte säkert. Jag var trött som ett as och gäspade mig igenom de flesta samtalen, ville bara hem och sova. Insåg att när jag kom hem var jag tvungen att göra en mängd viktigare saker än att sova, en hel hand fullklottrad med påminnelser närmare bestämt. Så istället för att gäspa mig igenom resten av intervjuerna satt jag där och ville gråta. Fråga mig inte varför men inte fan var det någon höjdare. Det blev inte bättre av att Leffler jobbade och hela tiden var inom synhåll, jävla skitstövel - trodde ju att han äntligen hade slutat. Det slutade med att jag gick en timme tidigt, kom hem och såg att ghost Whisperer var igång och efter två avsnitt kändes det lite bättre så jag kunde börja leta fakta om Heavens Gate som jag nu har bestämt att jag ska jobba med, de verkar tillräckligt flumknäppt korkade med koll på livet, universum och allting. Och det är ju tur att jag valt en kult nu iallafall emd tanke på att arbetet ska vara inlämnat inatt. Jag slutar jobba klockan 8 ikväll, heja mig.
Idag är det iallafall löning, något bra med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0