Distractions

Jag lovar att jag jobbar med religionen. Satt uppe till 2 och skrev, däckade, tänkte vakna 6 och skriva klart samt skicka in. Vaknade igen vid 8. Så typiskt mig...
Mamma står ute i köket och bakar. Jag brukar inte ha problem med ljud men just nu går det verkligen inte. Jag dör!

Titta en lista.

Detta är hett
[ ] Killen är grym på fotboll
[x] Killen är kickboxare
[x] Killen vet allt om astrologi
[x] Killen dansar breakdance/street
[x] Killen kör motorcykel
[ ] Killen är kristen

Detta tycker jag är löjligt:
[ ] Killen pluggar som besatt inför alla prov
[x] Killen rakar armhålorna
[ ] Killen tycker om att dansa salsa
[x] Killen har alltid keps 
[x] Killen har typ 5 st JL tröjor i olika färger

Detta är ett klart minus:
[ ] Killen är fattig
[ ] Killen bryr sig inte om att fixa håret
[x] Killen röker/snusar
[ ] Killen är nykterist
[x] Killen har mjäll

Vilket funkar bäst?
[ ] Köpa en massa presenter
[x] Sms:a mig så ofta du kan
[x] Visa att du uppskattar mig
[x] Ring och överraska mig mitt i natten
[ ] Smörj på med en massa komplimanger

När vi festar...
[ ] ska vi tävla i vem som kan supa bäst!
[ ] vill jag sitta i ditt knä hela tiden
[x] festar vi var för sig med våra kompisar
[x] ska ingen dricka mer än lagom...

Killar...
[ ] ... får bara göra sig fin för min skull!
[ ] ... ska se till att alltid vara snygg och fräsch!
[x] ... ska bry sig, men med en avslappnad inställning
[x] ... ska inte bry sig om hur han ser ut!
[x] ... måste duscha varje dag!
[ ] ... med läckra JL-tröjor får mig på fall!

Killar som...

[x] försöker sjunga trots att de inte kan är så söta
[ ] sjunger är bögiga!
[x] kan sjunga är heta!

Svenska flaggor på alla kläder:
[ ] visar att killen verkligen bryr sig om landet!
[x] visar på taskig klädstil
[x] är otroligt rasistiskt
[ ] är så snyggt, jag har själv en del...
[x] har en tråkig klädstil

Killar med skägg...
[x] .. raka er!
[x] ...är killar med stil!
[ ] ... är oftast mognare än killar utan skägg...
[x] ...är sexigt!
[ ] ... stubb är hett

Lite blyga killar...
[ ] är bögiga
[ ] är mesiga
[x] gör mig osäker
[x] är supergulliga
[ ] tilltalar mig inte


Killar som tränar regelbundet...
[x] är dryga
[x] får mig att känna mig underlägsen
[ ] är jättebra
[x] är både bra och dåligt
[ ] har inte tid med förhållande

Min smak
[x] Långa killar säger allt! Ståtligt!
[ ] Killar 30, den gyllene åldern!
[ ] Kläderna gör mannen...
[x] Mörkt/blont hår, lagom muskler och charmigt leende
[x] En Nordisk prins: blond, Blåögd med vikingkropp!
[x] Alla med söta blåa ögon och sommarhår!
[x] Rockkillen, mystiskt tilldragande..
[ ] Snaggade hiphopare är så manligt!

Killen måste...
[ ] ... ringa så ofta som möjligt, annars tröttnar jag
[ ] ... acceptera att jag inte tycker om att prata i telefon
[x] ... ha ett liv utanför förhållandet också

Är det viktigt att killen är smart?

[x] Nja, personligheten i övrigt är mycket viktigare!
[ ] Nej, bara han kan låtsas vara smart så är det okey!
[ ] Nej, tröga killar är söta!
[ ] Nej, smarta killar gör mig osäker!
[x] Ja, pallar inte med dumma killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0