Fel

Jag tror att det är något som inte står rätt till.



Jag har gråtit 3 gånger idag. Hittills.



Har hittat hemsidor, bloggar, jag inte borde vara inne på. Kan inte sluta läsa. Min hjärna ska inte bli påmind om sånt där. Den har tillräckliga problem som det är.




Det känns som att mina föräldrar försöker tvångsmata mig. Fast på ett misslyckat sätt. Pappa och jag grälade. Han köpte pizza åt hela familjen, mig med, fast jag inte ville ha. Han köpte med köttfärssås, just den pizzan jag aldrig har fallit för. Mamma kommer in och lägger massa apelsiner och bananer på mitt täcke och säger att jag behöver mat. Jag är ju inte hungrig?
Nu har jag iallafall druckit te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0