I'll Stop The World And Melt With You

Hyrde Stardust och otecknade Peter Pan med Marcus igår, till det inhandlades Ben&Jerry´s Bohemian Raspberry. Helt underbart att sväva bort i en barnfilm med glass i munnen när man ligger och gosar upp sig mot den man tycker om. Ikväll ska vi se Stardust. Ska försöka se till att träffa Robin också så att jag kan sno åt mig den tecknade Peter Pan också.

Inatt så skickade snubben på kinesiskan, vars namn jag ännu inte lärt mig ett sms. Han skrev under med -mig. Tack. Det hjälpte ju verkligen när jag skulle spara ditt nummer på mobilen.

Just nu sitter jag på en lektion i miljöpolitik och ogör, som vanligt, vad jag ska. Snart ska vi ha prov men han har sagt att det bara borde ta 25-30min så vi ska göra det i slutet av lektionen så att alla hinner hit.

Jag fick med mig munskölj från tandläkarna som jag ska använda 2ggr/dag. Det stinker och innehåller 96% alkohol. Jag kommer inte alls gå runt och lukta alkoholist i en vecka. Jag vill gå på krogen och svälja god alkohol istället!

Dagens Visa
Jag har fått textraden "making love to you was never second best" i huvudet. Den kommer från Modern English låt I'll Melt With You, men jag hörde den i versionen som Bowling For Soup har gjort.

I'll Melt With You

Moving forward using all my breath,
Being friends with you was never second best,
And I saw the world crashing all around your face,
Never really knowing it was always mesh and lace.

I'll stop the world and melt with you
You've seen the difference and it's getting better all the time
And there's nothing you and I won't do
I'll stop the world and melt with you

(You should know better) Dream of better lives the kind which never hate
(You should see) Trapped in a state of imaginary grace
(You should know better) I made a pilgrimage to save this human's race
(You should see) Never comprehending a race that's long gone by

(Let's stop the world) I'll stop the world and melt with you
(Let's stop the world) You've seen the difference and it's getting better all the time
(Let's stop the world)And there's nothing you and I won't do
(Let's stop the world) I'll stop the world and melt with you

The future's open wide

I'll stop the world and melt with you
(I'll stop the world) You've seen some changes and it's getting better all the time
And there's nothing you and I won't do
(I'll stop the world) I'll stop the world and melt with you

The future's open wide

I'll stop the world
I'll stop the world
I'll stop the world

I'll stop the world and melt with you
(I'll stop the world) You've seen the difference and it's getting better all the time
And there's nothing you and I won't do
(I'll stop the world) I'll stop the world and melt with you

I'll stop the world and melt with you (I'll stop the world and melt with you)
I'll stop the world and melt with you (I'll stop the world and melt with you)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0