In the trade of Jester

Snackade med Pyro på telefon i en dryg timme, under vilken jag bombade honom med Jauvet och han blev kär. Vi borde prata oftare...
Camilla vill dra med mig till Bittens vid 10ikväll, vilket inte vore helt fel men kanske inte just idag? Får se hur jag känner vid halv10 antar jag....
Nu ska jag leka duktig och läsa alla filosofipapper vi har fått.

Har jag sagt att jag är less på Anna? Hon skrev när jag var i köket under fem minuter, under de fem minuterna hann hon säga både hej och skicka gråtande smileyar som undrade om jag var där, när jag kommer tillbaka och svarar skriver hon inte men 10 minuter senare är hon tydligen tillbaka. Så jävla mycket ork-faktor på henne just nu, precis som igår kväll när jag skämtade om att jag borde stanna tiden så jag kunde bli klar med uppsatsen på 5 minuter:
Anna: skriv på börja inte gråta eller bli förtvivlad håll huvet kallt och läs texten en gång högt innan du skickar den.
Jag: jag vet hur man skriver...
Anna: och man ska alltid läsa det högt innan man skickar in det fråga bara Sussi
Ibland hatar jag henne verkligen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, blev inget Bittens märker jag (eftersom klockan är elva och jag sitter och pratar med dej på msn XD)

Din stackare *tröstar och kramar om* Anna kan faktiskt inte vara lätt att tas med ibland. Har jag sagt att jag tycker synd om dej att du fick utstå det där?

But stay strong, at least you have me! :3

2008-04-26 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0