Jag har Svaren ni har letat efter

Har ni sett den där reklamen med 118100 där de säger sig ha svar på alla frågor? Förra helgen satt jag som sagt instängd på jobbet och hade tråkigt, vilket i sin tur ledde till att jag skickade iväg två frågor till dem. Hade det varit gratis att skicka SMS även dit hade jag nog skickat fler....

Har universum ett slut?
Enligt 118100 finns det inget slut på universum utan det fortsätter i all oändlighet! Senaste forskningen visar på att universum expanderar allt snabbare, universum kommer alltså inte att sluta i en Big Crunch (motsatsen till Big Bang) utan kommer att expandera för evigt.

Vad är meningen med livet?
Det finns många olika tankar om meningen med livet, både religiösa och vetenskapliga. Vad du än väljer att tro på gäller det att se på det hela som någonting positivt och göra det bästa av det.

Does that answer your questions? Vad vetenskapen skulle säga att vi har för mening med livet var en följdfråga jag inte vågade skicka in...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, att du skickade frågor till dom, fan va kul! XD
Men där ser man, vi har visst lärt oss nå nytt, däribland att det inte kommer att inträffa np Big Crunch XP

2008-04-30 @ 14:40:04
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0