Kebabkvinnan

Jag och Emelie åt kebab till lunch idag. Jag vet inte riktigt varför, men av någon anledning var vi överflummiga. Det skulle iochförsig kunna ha att gära med att vi var supertrötta och sen proppade i oss mat. När vi satt och flummade i oss våra utsökta kebaber med, för dagen, inte riktigt lika utsökta fefferonis så börjar vi babbla om lite allt möjligt och satt och var allmänt vänliga och trevliga mot varandra. Sen såg jag den, klumoen av kebabkött som sakta roterar ni vet. Den var kurvig. Och nu menar jag inte att den var lite vågig efter att de hade skurit bort en massa kött, nej nej. Den var formad som en kvinnlig provdocka, en jävligt snygg sådan också för den delen!
När jag påpekade detta faktum för Emelie klappade hon mig på huvudet, sa att hon inte var ett dugg förvånad att det var just jag som kunde upptäcka något sådant och började sen garva. Jag är en förutsägbar kvinnoälskare. Underbart va?
Jag har äntligen gratis sms så nu jävlar är det inte längre någon som går säker för mig på ytterligare en månad. Feel the power rise upon ye. Ska vara duktig och skriva ihop uppsatsen om Heavens Gate nu, ska bara läsa lite mer källor först, typ 1-2. Det ska vara inlämnat före midnatt, önska mig lycka till? Varsågoda att ringa och störa också, ni som har mitt nummer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såklart det är underbart! XD You're wonderful my dear ;) :3
Men du glömde nämna 'ss' och 'kk', wahaha XD

2008-04-26 @ 01:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0