Lista!

Ännu en härlig liten lista att fördriva tiden med.

Vem ringde dig senast?: Bob
vem kysste dej senast?: Marcus
vem kramde dej senast? Jenny
vad har du för bh på dig just nu?: Den där gröna
vad har du för trosor på dej just nu?: De som matchade O_O
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "Jag är ledsen, har fått så mycket att göra >< ses senare?" från Marcus
vad brukar folk få för intryck av dig : Att jag är en dryg och pratig jävel. Vissa har blivit rädda men de flesta brukar vara överrens om att man antingen hatar eller älskar mig..?
Har du någon gång klätt dig horigt?: HAHAHA Jag är verkligen rätt person att ställa den frågan till! Klart som fan!
har folk kallat dig slampa?: Juppjupp, både seriöst och på skämt ><
har du kallat någon för slampa?: Japp
har du slått någon riktig hårt?: Förutom min bror? Jo det verkade ju som att jag slog exet rätt hårt när vi var ihop?
använder du parfym?: Nej, jag är äcklig..? Tycker tillräckligt bra om min duschcreme så varför smeta på extra lukt?
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina ögon
vilka slags killar faller du för?: NÖRDAR!!!!! <3<3<3
vad kollar du på först hos en kille?:  Det som ser bäst ut på honom...
vill du ut och festa nu?: Ja egentligen
vad är klockan?: 18.59
vilken färg har din mobil?: Vit
vad ska du göra nu?: Väntar på att Marcus ska komma fram till var vi ska käka glass
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: De flesta, tar ett bra tag...
är du social?: Översocial enligt många...
känner du att du orkar en fråga till?: Visst
vad tänker du när du vaknar?: Undrar vad som ska hända och vem som ligger bredvid mig XD
kan du gå utan smink?: Mig + Smink = Match made in hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0