Not the best of days

Marcus verkar sur, jag skickade iväg ett glatt SMS tidigare idag och han svarade jättekort och grinigt. Jag vill inte att han ska vara arg på mig för att jag gick hem igår, jag ville bara att han skulle veta att det kändes fel.

Det är något som ligger under min korsett och kliar, det vägrar försvinna.

Min mun värker så att det inte är klokt, jag kan inte ens luta huvudet som jag vill. Var tvungen att ta en ipren inatt bara för att ha en chans att kunna somna.

Jag har för lite emo-musik på den här datorn.

Ska iväg till Anna ikväll för att få ta del av hennes present till mig, ska vara där senast 6. Helt ärligt så ser jag faktiskt fram emot det, just nu vill jag bara bort från mitt huvud så att sitta hemma hos henne och vänta på att presenten "ska börja" känns ändå rätt lockande.

Jag vill krypa upp hos Marcus och bara känna hans värme och hjärtslag! Jag vill veta att han inte är arg på mig och jag vill absolut att han ska veta att jag inte är sur på honom på riktigt om det är så här det blir då.
Jag vill vara med honom och så vill jag titta på Stardust.
Jag älskar Marcus, har jag sagt det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naw gumman.. Not the best of days?? *krama*

2008-04-11 @ 14:22:40
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0