Nyvaken

Har fått för mig att byta "designen" på min blogg igen men har ingen aning, trivdes med den blå versionen men ändå inte helt.... Förslag?

Jag hittade just en underbar blogg via Satan, tack för att hans blogg finns!

Har sovit under större delen av dagen. Men jag har läst några kapitel i Queen of the Damned ändå. Och fått fler länkar till lediga jobb från mamma. No pressure.
Mamma trodde förövrigt att det skulle kunna vara NUFF som jag fått... Men jag känner mig inte deprimerad? Bara trött och utmattad liksom..?

Jonas kunde inte öppna mitt jävla hemprov så jag fick skicka det till Emelie som kunde skriva ut det åt honom istället. Hon är verkligen min räddande ängel. Till skillnad från First Class som hatade mig när jag försökte skicka iväg det, inte vad man vill när man är hemma och för trött för att fungera normalt till att börja med. Jag började fan gråta 3 gånger före mailet kom iväg. Tror det var ett smart drag att stanna hemma ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0