...På det fjärde ska det ske

Igår besökte jag och Emelie Marlene efter att jag mördat Magnus, hon var ashärlig! Fan vad kär man kan bli i en människa bara för att hon steker ägg och är duktig på att måla.
Fick tillbaka mitt kinesiskaprov med precis så många poäng som jag förutspått, 10 av 100 möjliga och alltså 50 poäng ifrån G-gränsen.
Robin mår dåligt och jag fortsätter att oroa mig. Han sa att han skulle höra av sig ikväll, fick ett halvt illavarslande sms för 4 timmar sen och har varit nära att dö av oro sen dess. Fast jag vet att det vore bäst om det där smset stämmer. Damn, jag hatar dubbelmoral.
Borde renskriva och korrekturläsa mitt hemprov men just nu är jag lat. Men jag måste snart göra det ändå med tanke på att det trots allt ska in imorgon.
Imorgon ska jag dra ut en visdomstand men jag vet inte om jag ska gå i Sundsvall eller Härnösand. Mycket lyckat, jag ska iallafall vara där 9.20 så närvaron på religionslektionen beror helt på i vilken stad jag ska befinna mig.
Idag somnade både jag och Emelie under hennes jävla powerpointpresentation på religionen, men hon skulle skicka ut den till hela klassen så det är nog inte allt för farligt. Handlade tydligen om kulter och sekter.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gillar vekrligen din blogg. Men layouten gör att jag har jättesvårt att läsa den! Snälla, byt till ngåot annat än star wars, så ska jag med mycket stort nöje fortsätta läsa. Du skriver ju så härligt. Ovanligt och så vidare. HEy

2008-04-04 @ 08:03:10
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vet! Visst är hon en helt jävla underbar människa? Fan va jag älskar Marlene alltså! (L) XD
Äh, hur kunde man göra annat än somna, jag menar, det var ju den lektionen med den läraren XP

2008-04-04 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0