Snilleblixt

Min mage är uppsvälld. Fast nu syns det inte längre. Jag lassade upp med en hög på ungefär 15cm potatisbullar, jag åt 2/3, min mage är utmattad.

Jag är ungefär lika smart som Alex ibland. Jag skulle nyss tömma tvättmaskinen som jag satte igång när jag kom hem från jobbet. Ut drar jag ett par jeans, ser ut som ett par tjejjeans men tänker inte mycket på det. Fast fan vad snygga detaljer de hade på bakfickorna! Man kanske skulle börja använda de här också, de såg ju rätt bra ut. Nästan snyggare än de jeans jag har på mig. Tittar ner för att jämföra och ser att jag bytte byxor när jag kom hem för att kunna tvätta dem. Ibland är man ju smart.
Men att de hade så snygga bakfickor! Det hade jag ingen aning om! Varför har ingen sagt något? Det suger att jag har fått ett hål på dem som vägrar lagas så att enda lösningen att skyla det är att linda en jävla schal kring höfterna, en schal som täcker de snygga bakfickorna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Potatisbullar! =O Gu va gott! XD
Hahaha, sär, visste du inte att du nyss haft på dej de där byxorna? XP

2008-04-19 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0