Tjetestet 2008

Jag är tydligen feg om jag inte svarar även om det mer ser ut som en lista än ett test?

TJEJTESTET 2008 - DU ÄR FEG OM DU INTE GÖR DET!

1. Vilken BH har du på dig just nu
Grön

2. Vilka trosor har du på dig just nu
svarta
3. Är du nöjd med dina bröst
Ja, varför skulle jag inte vara det?

4. Är du nöjd med din rumpa
Haha den är rätt neutral...

5. Uppsatt eller utsläppt hår
Har oftast utsläppt men känns skönt att sätta upp det och få bort ur ansiktet också 

6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om
Min världsfinastebästaste söta nörd
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet
Beror på vilken vinkel jag ser ifrån... Men det som är mest framträdande på den personen...

8. Vad är din åsikt om homosexuella killar
De jag har träffa har varit flummiga änglar..?

9. Vart vill du helst bli kysst
Nacken

10. Och om inte där
Munnen XD

11. Har du några snygga killkompisar
Tror jag känner fler snygga än fula killar? Det gäller iofs för hela min bekantskapskrets... 

12. Har du kysst ngn av samma kön
Ja, varför skulle jag inte ha gjort det? Tyvärr bara kompisar dock...

13. Vad är ett plus på motsatta könet
Lockigt hår!

14. Vad är ett minus
Äckliga hårprodukter som förstör känslan när man tar i det

15. Är du en hejjare på att kyssas
Jag tror inte att jag är dålig iaf?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi roligt:D

2008-04-13 @ 21:08:29
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0