Where did everybody go?

Valborg idag, ska bli grymt kul att gå ut med sundsvallsflickorna och göra stan osäkrare än vad den redan är! Dock verkar det som att allt roligt folk i sundsvallstrakten ska på piratpicknicken, kommer det inte finans kvar någon alls att leka emd inne i stan? Kanske ska skicka ut nåt mass-sms till de som jag inte vet vad de ska hitta på för att höra om de kommer vara tillgängliga.
Jag behöver strumpbyxor, upptäckte att mina hade ett stort jävla hål mitt på ena låret, precis där kjolen slutar också, smidigt värre.
Jag och Emelie ska käka massa gos middag före vi drar ut och häller i oss en massa god sprit. Komemr bli helt underbart. Har lovat att köpa med mig en hallonsoda till middagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0