Duktig Flicka?

Har skickat in min ansökan till de som verkade bäst på den där "fjällmässan". Ska sätta mig och knäpa ner något till Edsåsdalen också. Ska jag gå till BigBoy idag eller på måndag?
Skolkade igår för att jag var för trött i kropp och sinne för att orka med. Hjälpte istället Erik och Jens att rensa ur Jens farsas lägenhet, jag fick en supermysig skjorta som är precis lagom mycket för stor.
Är egentligen inte ett dugg piggare idag men hoppas på att piggna till lagom till att jag träffar sötnosarna för att kroga. Får se hur det lyckas...

Läste Ororon igen igår. Så sjukt vacker manga att man blir helt galen! Snyftade bort säkert två timmar av kvällen över Susannes böcker. När fan ska jag få tillbaka mina de har varit utlånade i drygt ett år nu!!!

Det fattas en kedja på mina byxor, jag såg den för någon dag sen och la den på ett bra ställe... Något förslag på vad det kan ha varit för bra ställe?

Kommentarer
Postat av: Tistlen

Svar: Jo, det stämmer ju. Men det känns ändå väldigt knepigt.

2008-08-29 @ 19:03:17
URL: http://tistlens.devote.se
Postat av: Beelz

lulz, jag funderade att gå på den med men de var utsålda så kanske ska dra till unholy alliance ist om jag hittar andra att gå med

2008-08-30 @ 16:44:24
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0