Lista

Det var ett tag sen nu...

1.Tre namn jag lyssnar till: Elisabeth, Ellis och Sikorka.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Skrattar åt allt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Skrattar åt allt

4. Detta är jag rädd för:
Rosa kaniner. Ja, jag är seriös.

5. Tre saker jag vill varje dag:
Mat, sex, dusch.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Dricka öl, spara pengar, ljuga

7. Detta tycker jag om att göra:
Skriva, läsa, laga mat eller baka.

8. Detta vill jag göra just nu:
Skolka från jobbet som börjar om ~45 min...

9. Bästa känslan:
 Alla slags -gasmer; orgasm, foodgasm etc etc

10. Värsta känslan:
Skuld

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Smart och nördig

12. Är du kär just nu:
Nej

13. Jag vill gifta mig: Nån gång

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa, tatuera mig och öppna eget café.

15. Min käraste ägodel:
Datorn eller mobilen.

16. Något jag vill ha i present:
Flumgrejer?

17. Detta har jag på mig just nu:
 Handduk

18. Favoritkläder:
Korsetter

19. Favoritdjur:
Så fruktansvärt svårt val. Men jag gillar verkligen grodor och kossor..?

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, punk och keltiskt

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Garbage - Cherry Lips, James & Karin - Fjärilslarven, Beatles - Piggies

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast = Engelskan trivdes jag med, särskilt när vi hade Richard. Tråkigast = Miljöpolitik utan tvekan!

23. Stjärntecken:
Vädur!

24. En bok jag gillar:
Narniaserien kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

25. En film jag gillar:
Moulin Rouge

27. Favoritdoft:
Nyregnat?

28. Detta äter jag gärna: Allting som inte har "light" med i namnet? Gärna med mycket chili!

29. Dricker helst:
Te med honung?

30. Favoritgodis:
Surt och salt

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nya Zeeland

32. Färg på mina ögon:
Gröna

33. Min längd:
177cm

34. Jag tror på:
Det som verkar troligt?

35. Jag spelar:
 Musik på hög volym..?

36. Person jag beundrar:
Mina närmaste vänner

37. Så här bor jag:
Hus med föräldrar, bror och hund.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Tror inte en enda.

39. Det här tänder mig: Rock, Goth och Skate

40. Det här gör mig avtänd:
 Lukt

41. Favoritfärg: Grönt

42. Favoritcitat: On the banister of life may your ass collect tons of splinters. - okänd

43. En hemlighet jag vet:
He sees dead people.~~

44. Bästa present jag fått:
Grodparaplyet ligger högt på listan, men det gör å andra sidan min säng också...

45. Senast köpta skiva:
Nåt KoRnalbum till brorsans födelsedag

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Resten av mig typ ><

48. Udda förmåga/egenskap:
Öööh... Nåt udda med mig finns det säkert, man jag kan inte sätta fingret på det.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fisk enligt somliga...

50. Jag utmanar: Alla jag känner som bloggar och som läser detta; Emelie, ErikaKix och de som känner för det.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

18. Favoritkläder: Korsetter

We should totally hang out and try out clothes... for you!

2008-08-13 @ 19:09:53
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har nu antagit din utmaning, bättre sent än aldrig va? ^^

2008-08-19 @ 00:01:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0