7 sanningar

Jag har tråkigt ovh kan inte komma på de två sista rätterna för min matvecka, alltså ska jag nu göra som alla andra häftiga människor där ute. Alla som känner sig manade är utmanade.

1. Jag är inte kåt hela tiden.
2. Jag bakar mer målmedvetet än med kärlek.
3. Mina bröst är den absolut enda kroppsdel jag inte har komplex för.
Jag hade faktiskt 7 stycken när jag bestämde mig för att skriva det här men nu är det tomt....
4. Jag blir automatiskt avkåtad när jag är alkoholpåverkad.
5. Jag tycker att det är skitläskigt att vara riktigt full.
6. Det är jobbigt att hålla på i köket utan musik.
7. Jag skulle hellre mörda än knulla för en miljon kronor.

Tycker ni att vi har kommit varandra närmare nu?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, där ser man ;P

2008-12-01 @ 16:08:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0