Bara för att Jens ska sluta läsa över min axel när jag skriver Haketdagbok

så lägger jag ut samma inlägg här.

Jag älskar Jens!

[19:03] 

Jag älskar när jag låtsas sova och han kryper ner intill mig, kysser mig i nacken och viskar att han älskar mig före han ser till att täcket inte glidit bort.

Jag älskar när jag kysser honom och ser honom småskratta. Jag älskar när han kysser mig och jag inte kan hålla leendet tillbaka.

Jag älskar att han blir så sött orolig för hur mina vänner ser på honom och att han inte klagar när jag är med dem istället för honom (fast jag vet att han helst velat ha mig kvar de nätterna också).

Jag älskar att han piper som en flicka när man ger honom gåshud eller höjer temperaturen på duschvattnet.

Jag älskar sättet han kan fånga upp hela mig i en omfamning och säga "titta älskling, jag hittade en alldeles egen älskling!".

Jag älskar att jag ler bara jag säger hans namn och jag älskar att han inte bara går stillsamt mot mig när vi ska ses.

Jag älskar tillochmed att han är dum nog att tycka att jag har varit borta för länge när jag har varit hemma för att byta kläder...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gu så otroligt gulligt, alltså ursäkta, men det där var verkligen sött skrivet Elisabeth! :3 Fan (ursäkta mig svära) va glad jag är för din skull, att du får känna såhär, för tro mig gumman, det förtjänar du! Du är underbarast, love you! <3

2008-12-12 @ 19:35:02
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: älskling

älskar dig elisabeth nelin <3

2008-12-12 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0