Bläsch

Igår var jag bara allmänt trött och idag är jag allmänt uttråkad. Det äger att vara arbetslös! Eller nåt...
Funderar på att äta något bara för att fördriva tiden, jag var ju faktiskt lite småhungrig för någon timme sen. Men å andra sidan känner jag att jag inte alls känner för att stoppa i mig något alls. Det här kommer att bli en intressant dag.
Borde duscha och så före jag ska till arbetsförmedlingen om 3½ timme också...
Har jag förresten sagt att jag hatar PirateBay idag? Jag kan inte få upp sidan. Jag vill ju ha Gossip Girl!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte lätt att vara en Elisabeth i dagsläget hör jag! XD Stackars lilla gumman då ;P krama om

2008-12-16 @ 10:06:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0