Dan före dan före dopparedan

Gårdagen var... stereotypisk på något sätt. Sol och snö när jag och Jens åkte ut till hans föräldrars stuga för ostmackor och varm choklad. Mina tår hade ingen känsel men ändå var det mina lite småkyliga fingrar som fick utmärkelsen som istappar. Hemkomsten firades för min del med ett varmt bad. Och när jag säger varmt menar jag varmt, det var inte lite jag ångade när jag äntligen klev upp. Mao och Micke kom förbi på kvällen och var allmänt söta mot allt och alla.
Nu sitter jag i sängen halvt påklädd som vanligt och funderar på vad man ska dölja överkroppen med idag?
Har lovat mamma att följa med och handla senare med Sara, hunden vi ska vakta över jul. Sen bär det av ner till rumpnissen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oooh, va härligt med ett hett bad! ^^

Jasså, ska ni ha två hundar över jul? =P

Yay, träffa mig, tjohi! XD (Även fast det var igår då, men det var underbart att träffa dig sötnos, som alltid! <3)

2008-12-23 @ 09:30:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0