Ni behöver inte läsa om ni inte vill

Städdag idag tydligen. Finns det något jag inte tycker om att göra så är det att städa. Men det måste göras, som alltid när mamma bestämmer sig för att det är dags. Och inte måste för att hon säger det, utan hon säger det för att det absolut måstes.
Somnade så fort jag kom hem, satte igång datorn och min julmusik och kröp ner under täcket. 1,2,3,4 så sov jag som en stock. Hade älskling varit här hade det varit 1,2.
Nej jag vet inte vad jag skriver. Jag är verkligen en sån där tråkig typ som skriver bara för att skriva, so sue me.
Nu ska jag läsa bloggar och titta på Ally MacBeal tills hon kommer in och tjatar om städning!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, du är så söt gumman ;)

2008-12-18 @ 11:16:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0