Vem är du, vem är jag?

Jens sa senare på kvällen att jag inte måste för att det är en rätt töntig grej. Men jag är ju en tönt! Dessutom tycker jag att det var sockersött så tills han säger att jag inte får är det kvar.
Vad pratar jag nu om för något kryptiskt sexäventyr? Inget alls. Haha! Den ni!
Igår hittade han ett halsband han fått när han var 6 år, ett sånt där som alla "coola kids" hade när vi var små, alltså hade aldrig jag något, ett namnhalsband.

Helt plötsligt sa han något om att han skulla tagga mig och sen hänger han det runt min hals.
Så nu kan alla som undrar se att jag heter JENS. Eller åtminstone att jag inte är tjej. Fast det kanske var något annat han menade med det?
Älskling förklara, är det du eller jag som heter Jens nu?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, sötnöta, jag troor det ska visa att du faktiskt tillhör Jens, och ingen annan! XD Du är nu officiellt fångad, så att säga ;P

2008-12-17 @ 11:42:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0