Blablabla

Just nu sitter jag på engelskan och ogör vad jag ska... Till viss del iallafall. Jag ska leta efter utläggningar från upplysta tecknatnördar om varför Disney äger (eller suger?) Forums here I come!
Jag har om inte annat hysteriskt roligt åt att jag tänker använda små delar av Encyclopedia Dramatica som en av mina källor. Men det kan ha att göra med att jag är konstig...

Och jaghar laddat ner RENT! Woho! Den kom ner någon minut före jag gick till skolan idag. Gissa om jag kommer tvinga Marcus sitta igenom den eller inte? Ska bara kolla kvaliteten först...

Nej, nu ska jag återgå till att läsa på forum om tecknade filmer för annars kommer min lärare att mörda mig och jag har inget försvar för jag åt just upp min pistol till lunch...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tråkigt med engelska

2008-02-11 @ 13:55:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fridah

usch för engelska!

2008-02-11 @ 14:06:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Emelie

Isch va less jag är på engelskan nu..
Richard, come back!!!

2008-02-15 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0