Bubblor

Nu när allt känns så härligt vårigt vill jag genast börjaåteruppta mitt gamla såpbubble-blås-beroende. Tyvärr så känner jag mig rätt säker på att affärerna inte tänker börja köpa in dem än på ett tag, de fanns då inte inne när jag förra veckan gick till leksaksplaneten för att köpa mördarapor. Nåja, drömma kan man ju alltid...
Snart är Kix här och då är det mindre än en timme till Märtha borde vara här. Det ska bli så skönt att få sitta och bara vara med dem framför filmer! Och så ska vi laga mat! Det känns som evigheter sen sist, jag vet att det bara var två veckor sen men då lagade vi mat efter ett recept så det räknas inte riktigt... Nåja, nu ska vi ha kul i köket iallafall ... och låta min familj äta resultatet av vår glädje.

Bubbelparad!









Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilden med bubblorna när nån håller i så många va jättecool! o.O Och nog minns jag elisabeth som springer omkring på sommaren och blåser massvis med bubblor. ;)

2008-02-15 @ 19:05:07
URL: http://softish.blogg.se
Postat av: Emelie

Bubblor är härligt, I get what your saying, du som är helt obsessed with bubblor ;P

2008-02-18 @ 01:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0