Egengjord lista

Jag och Emelie är ju kända för att vara de flitigaste eleverna Hedberskas Gymnasium någonsin sett så på vår svenskalektion igår skrev vi ihop frågor till varandra istället för att skriva på novellerna som vi borde. Heja oss!

1. Fulaste smeknamnet du haft/har? Beppson
2. Vill du helst vara en enhörning eller en pegasus? (INTE hippogriff) Pegasusar kan flyyyga!
3. Sämsta låten någonsin? Någonting med Kent eller 50cent? Annars är Sommarpojkarna & Fröjda rätt dåliga me dlåten "Lilla Hjärtat" O_o'
4. Kiss & bajshumor eller pruttkudde? Pruttkuddar FTW!
5. Blå eller grön banan? Blå såklart, den är unik ;)
6. Dokusåpa att vara med i? Truman show?
7. Vilken "stil" skulle du vilja vara för en dag? Varför? Fjortis bara för att verkligen upptäcka hur de tänker(?)
8. Den fulaste papperskorg du någonsin sett? Vart? De stora svarta ute på stan när de blivit välta medans de är överfyllda ><
9. Löjligaste personen du vet? HS!
10. Vem av de du känner ser mest ut som en älg? Ingen aning... Kanske... Nej jag kommer inte på någon med en bra älgnäsa...
11. Who Am I? 1 word, please. (tänk person som du tog listan från) Awesome!
12. Who Are You? 1 word, please. Great
13. Godaste "mun" (person) du någonsin smakat? Jag tycker att min egen mun smakar rätt bra... Men det är en svår fråga, de flesta munnar är goda <3
14. Det fulaste/finaste du äger? Min stereo/ Mr.Condom
15. De snyggaste gardiner du någonsin sett var vart? Anna har rätt snygga gröna gardiner?
16. Bästa känslan? Lycka
17. Bästa godissmaken? Halloon/Lakrtis!
18. Bästa smaken, överlag? Solsken

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi, så mycket roligare att skriva egna frågor till varandra under lektionerna istället för att göra det man ska :3

Love you too hunny

2008-02-22 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0