Egolista

Jag har tråkigt och undviker som vanligt skolarbeten med en liten lista snodd från Emelies blogg. Ni ska svara på frågor om mig i kommentarerna, skumt va? Knock me off my feet ^_~

1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången?
2. Har vi pussats?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Ser jag bra ut?
16. Har jag gjort något bra för dig?
17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
18. Vad är bäst med mig?
19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Kommentarer
Postat av: Emelie

1. Tillbakadragen och som inte "ville umgås" med andra tjejer (vadå, du höll dej för dej själv och var tyst, och när du väl prata pratade du bara med killarna =P)
2. Of course we have ;P
3. Ja
4. Nej
5. Jag måste nog hålla med dej; skulle nog kunna bli bråkigt med kök och sånt XP Vi skulle nog tillslut gå varandra på nerverna =P
6. Elisabeth är en helt underbar person och vän
7. Både ja och nej, du har lite blandad och jag tycker om mycket av det du lyssnar på, men vissa saker icke =P
8. Näähää, iinte aalls =P :3 Jag säger bara en sak: flum-humor ända ut i fingertopparna XD
9. Såklart, har jag inte gjort det flera gånger redan?
10. Mycket; i köket, få folk på bätte humör (cheering up), att lyssna.
11. Jadu, jag vet faktiskt inte O.o' Något som har med mat att göra? =P
12. Lite för "framåt" ibland utan att tänka på konsekvenserna?
13. Nej, det tycker jag väl inte?
14. Gott :3
15. Jag tycker det, men du kommer som alltid att säga emot =P Du är söööt, så det så!
16. Klart du har, mycket ;)
17. Öhm.. Va svårt att komma på uttryck som folk använder O.o man tänker ju inte så mycket på det =S Som du själv sa; 'fuck' kanske? När du blir arg, frustrerad eller irriterad har du en tendens att säga 'fuck' =P
18. Att du finns där för en och är en så bra kompis. Du får folk att må bra och man har så kul med dej.
19. Du dömde inte folk i förväg XP Annars kanske du skulle dömt mej som en dum liten sak XP
20. Haha, nä, eftersom du kopiera det från mej och faktiskt redan har svarat på det =P

2008-02-04 @ 22:33:10
Postat av: Jenny

1. Du tog min plats på tyskan, du såg lite konstig ut, men ändå söt och verkade kul. Och visst fick jag rätt. ;)
2. Klart!
3. Ja
4. Nej
5. Jag tror faktiskt inte det. Visst går vi bra ihop, men tror nog ändå att vi skulle ryka ihop till slut. XD
6. Så glad att ha dig som vän Elisabeth ^_^
7. Jodå det tycker jag väl, men man kan inte vara exakt lika när det gäller allt? =P
8. Oftast ^_^
9. Självklart, utan problem. :)
10. Mat, bakning, prata, vara en underbar vän.^_^
11. Måste hålla med emelie där; något som har med mat att göra. Tror du skulle tycka det va kul också!
12. Hmm.. Vet inte faktiskt? Står stilla på den punkten just nu..
13. Nej de tycker jag inte.
14. Gott! =3
15. Du ÄR söt, så det så! ^_^ Sen tycker du ju alltid tvärtemot vad emelie och jag säger så.. XD
16. Det är mycket bra du gjort för mig..
17. Typ... Typ? :P
18. Att du finns till och alltid finns där för en! (L)
19. Du gjorde på något sätt ett bra första intryck. Du var glad och busig, och under årens lopp så har både du och emelie stärkt mitt självförtroende oerhört mycket! Tack båda två! ^_^

2008-02-05 @ 21:02:48
Postat av: Emelie

Jag måste tilläga, svaret på fråga 6. skulle ju såklart ha varit:
6. Jag älskar dej Elisabeth! (L)

2008-02-05 @ 21:30:04
Postat av: Marcus

1. Du skrattade mycket
2. Ja (mycket!)
3. Ja
4. Nej (tackochlov)
5. Ja O.o
6. Elisabeth är (eller snarare, har varit) en katt
7. Mjo
8. Nja
9. Näe (fan, det har jag väl redan gjort O.o???)
10. Att döda
11. Du gillar mat, go for it!
12. pass?
13. Ibland.
14. Japp
15. Definitivt
16. Näe, några
17. Keeyaa
18. Du är lätt att prata med
19. Du dog :p
20. Vi får se...

2008-02-07 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0