Gott och Blandat

Första
Första operation; Har aldrig opererats

Första piercingen; Piercade öronen i 8an men de har vuxit igen nu. Annars har jag piercat ögonbryn sen ett år tillbaka...
Första bästa vän; Moa! Fast den vänskapen tog slut när jag flyttade...
Första priset; Haha det kommer jag inte ihåg
Första sporten; Fotboll otippat nog. Nu får jag panik om någon sparkar en boll åt mitt håll
Första husdjuret; Nilsson
Första semestern; Gotland när jag var bebis, första jag komemr ihåg var väl Danmark när jag var 5...
Första konserten; Alice Cooper -05   Bästa natten i mitt liv!
Första kärleken; Jonatan i 6års men jag vet inte om så tidigt räknas?

Favoriter
Filmer; Disneys klassiker, RENT och Moulin Rouge
Tvprogram; HOUSE! Sen kommer Buffy och Scrubs
Musik; Alice Cooper!
Drink; Dark Angel eller Stefans Jordgubbssuris
Favoritplagg; Svarta korsetten
Klädmärken; Eh... va?
Vad/vem du sover med; Marcus och Emelie, fast kanske inte samtidigt
Djur;  Vet inte riktigt
Bok;  Älskar Narnia och Sagan om Avalonböckerna

Just nu
Äter du; Inget
Dricker du; Inget
Ska du; Skriva klart den här listan
Lyssnar du på; Soundtracket till Shrekfilmerna <3
Väntar du på; Märtha och Kix, fast det dröjer någon timme till xD
Tittar du på; En datorskärm
Har på du på dig; Kläder
Din framtid; Är otydlig, som för de flesta som snart ska ta studenten?
Barn; Tycker jag fortfarande inte om
Giftemål; Känns avlägset
Karriär; Förhoppningsvis Kock

Vad du föredrar(motsatta könet)
Läppar eller ögon; Ögon, fast läppar är också trevliga
Kramar eller kyssar; Kombinerat, tack
Kortare eller längre; Längre!
Snygg mage eller snygga armar; Mage >w<
Busig eller lydig; Haha busig såklart <3

Har du någonsin
Druckit bubblor; Ja?
Tappat bort glasögon/linser; Har inget behov av det
Brutit ett ben; Fått spricka i armen?
Rymt hemmifrån; När jag var yngre
Röntgats; Ja, ett flertal gånger
Krossat någons hjärta; Ja det har nog låtit så...
Gråtit när någon dött; Klart jag har!

Tror du på
Gud; och Gudinnan
Mirakel; Ja
Aliens; De bor ju i min arm så det är klart att jag gör
Magi; Juppjupp
Himlen; Kanska inte den kristna?
Tomten; JA!
Kyssas på första träffen; Haha yes I do

Änglar; Avgjort, se bara på mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så söt så Elisabeth :3 (L)

2008-02-15 @ 13:23:06
Postat av: Jenny

Värsta sötlistan! :D

2008-02-15 @ 18:57:56
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0