Jag är en loser baby, jag har inget körkort...

Nej något pendeltåg har jag ju inte att åka, men väl en buss. Som jag nu läst att de fr.o.m. juni tänker dra in under helgerna. Helt! Nu går det en 201a 3 gånger om dan från sundsvall, 7.20 16.10 och 21.35 men nu ska inte ens de turerna köras! Detta är inte klokt! Tänk på alla oss körkortslösa människor! Ska vi behöva tvinga föräldrar att köra oss fram och tillbaka 2 ggr/helg bara för att man valde att gå på en filmkväll under lördagen? Det är 3-4 timmars bilkörning och ~200:- i bensin som de måste slösa bara för att det tydligen inte lönar sig att ha de här bussturerna! Så pass många som åker de här bussarna när jag gör det så vågar jag nog satsa på att de iallafall inte går back på det. Det är kanske en +-0situation vilket innebär att de borde kunna ha kvar dem utan att förlora något på det hela. Men om dte nu är så få som åker under helgerna kan de väl göra någon slags reklam för bussarna för att få mer festprissar att ta bussen till vartdenuska?

Här är artikeln som meddelar detta skitbeslut:
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/21432
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fan så kan de ju inte göra!! *arg* :@ Hoppas verkligen att de inte drar in bussarna, hur ska ni annars kunna ta er från och till s-vall liksom?? :S Tänker de idioterna inte!!?

2008-02-18 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0