Listparad

10 första:

Första bästa kompis: Moa
Första bil: Har ingen =P
Första kärlek: Jonatan
Första husdjur: Nilsson
Första semester: Gotland?
Första jobb: IB ;_;
Första köpta skiva: Ska man kunna sånt???
Första riktiga kärlek: Christoffer tror jag, men det har hållit typ 3 gånger så lång tid med Marcus O_o'
Första piercing: Ögonbryn i 2an
Första konsert: Alice Cooper -05

9 sista:
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Igår när jag åkte runt med Emelie
Sista filmen du såg: Planet Terror XD
Sista ringda telefonsamtal: Emelie
Sista bubbelbadet: Drygt ett år =/
Sista spelade cd: Jauvet
Sista kyss: I eftermiddags <3
Sista gången du grät: Torsdags kväll O_o'
Sista måltiden: Älgstek med klyftpotatis och bearniesås från igår <3


8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Japp, på nåt sätt ska ju oskulden försvinna XD
Blivit arresterad? Inte än
Blivit kär vid första ögonkastet? Tror inte det? Intresserad däremot~~
Fått ditt hjärta krossat? Har inte alla det? Tror dock att jag brukar stå för krossandet
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Juppjupp
Busringt till nån? Hehe har inte alla det?

7 saker du har på dig:
1. Skjorta
2. Kjol
3. Trosor
4. en mobil i bröstfickan?
5. Taskigt hår
6. ...
7. ...


6 saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Haft sex
3. Ätit
4. Gått ut med hunden
5. Tittat på film
6. Haft mer sex <3


5 favoritsaker :
1. Mobilen
2. Datorn
3. Sängen
4. Mp3n
5. Mr Condom?


4 personer du kan berätta allt för:
1. Alla mina vänner
2. Dagbok
3.
4.


3 val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Höst?
Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör:
1. Hoppa Bungyjump
2. Ha en orgie xD

1 sak du ångrar:
Att jag är allmänt lättlurad

***

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nopes
2. Är du lycklig?: Ja
3. Är du uttråkad?: Näää, bara därför jag gör en lista
4. Är du ledsen?: Nejdå
5. Är du italienare?: HAHAHAHA Nej
6. Är du cooling?: Too Cool For School... Eller inte ><'
7. Är du från irland?: HAHAHAHAHAHA Nej inte det heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag vill tro, men tror mer på intresse/attraktion vid första ögonkastet
2. Har du någon gång blivit sårad?: Det har väl alla?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Haha klart jag har
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Drömde om samma kille hela högstadiet utan att säga nåt...
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:  Självklart >w<
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Då skulle h*n väl inte vara hemlig? Men han högstadiesnubben kände tydligen likadant... fick jag höra 3 år senare.... räknas det?
7. Är du kär?: Klart, jag älskar Marcus av hela mitt lilla okonvetionella hjärta
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Allt utom brudgum är planerat ^^;

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: Ögon avgör mer men jag älskar hår
3. Katter eller hundar?: Älskar båda men uppväxt med hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa, men de vanliga är underbara de med
5. Tv eller internet?: INTERNET!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi, men jolt är godast =P
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Jag tycker om båda, men om hemmakvällen måste vara romantisk tar jag nog utekvällen =P
8. Pengar eller lycka?: No brainer - Pengar! Eller inte ><'
9. Dag eller natt?: Natt, fast det beror på vilket sammanhang och vad man gör
10. Msn eller mobil?: Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: hahaha jaa XD
2. Brutit ett ben?: Nej, men tån
3. Gjort nåt du ångrar?: Yupe fast inte på senaste tiden
4. Hoppat Bungee Jump?: Jag vill!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ibland
6. Ätit en hel tårta?: Nej, men en hel kladdkaka?
7. Gjort bort dig offentligt?: Klart, nån talang sk man ju ha!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Inte direkt nej...
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Mycket!
10. Velat försvinna?: Ja, har inte alla det ibland?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Öhm, Elisabeth, varför har du Raz svar kvar på många av dom där frågorna? O.o
Jag menar Bavel och Kamo, det är ju Raz svar =S

2008-03-12 @ 08:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0