Priorities in Life

Skolakuten
Jag har tänkt. Det har kommit till ett stadie där det bara är att acceptera och göra det bästa av situationen som gäller. Det är dags för mig att lära mig prioritera, och prioritera på riktigt. Nu tänker jag lägga upp min prioriteringslista över mina ämnen här så att ni andra kan se den och se till att jag håller mig till planen.

(1. Prov går före allt) annars är det följande som gäller:

1. Engelska
2. Filosofi
3. Miljöpolitik
4. Religion
5. Svenska (långt ner pga min allmäna braighet)
6. Internationella Studier
7. Projektarbete
7. Kinesiska

Nej, jag kan helt enkelt inte välja vilka jag tycker sämst om av PA eller Kinesiskan... Båda ligger superlågt ner;
Kinesiksa pga: Jag fattar inget alls!
PA pga: Jag kommer inte på något alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0