Snäppet bättre än väggstirrande?

Jag är rätt allmänt korkad. Jag känner verkligen det ikväll efter att ha suttit och slöstirrat på en dator ända sen jag kom hem vid 7tiden? Mindre lyckat liksom.
Jag har visserligen lämnat tillbaka The Vampire Lestat till biblioteket nu så då kan jag känna mig lite duktig för det. Men långt ifrån bra.
Jag pratade med SYOn om att jag vill ta bort kinesiska från mitt schema. Jag tror att jag har tappat allt förtroende jag någonsin haft för honom. Jag hade redan i mailet till honom sagt att jag ville hoppa kinesiskan och därför undrade om jag hade tillräckligt mycket poäng för att kunna göra det. Allt han hade behövt säga var alltså:
Jaha, så du vill hoppa av den här kursen, varför det? Du har si och så mycket poäng vilket innebär att du kan/inte hoppa av precis när du vill/om du lägger till en 50poängskurs nu under våren.
Sa han så? Nej, men självklart inte. Hur skulle det se ut? Istället får jag sitta på hans kontor och känna mig olustig till mods i 20 minuter medans han berättar att jag måste välja en 50poängs kurs men det bästa vore kanske ändå att prata med Linlin?
Ja men det är väl självklart att jag borde prata med henne men kvinnan lyssnar ju inte, om hon inte erbjuder dig att stanna kvar efter torsdagslektionerna. På torsdagar slutar jag halv 5 vilket innebär att jag är hemma strax efter 6. Jag vägrar stanna kvar en timme extra efter ett pass på 1½timme för att plugga ett ämne jag inte förstår! Det jag inte förstår är att han skulle säga samma meningar om och om igen under hela mötet. Snacka om att ge ett dåligt intryck!
Crille dog förresten för min apa igår. Han blev tokägd av en apa i cape. Feel the drama.

Nyrakade ben är härligt lena~~

Sov gott folket!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förstår hur du känner, jag menar, du kommer ju faktiskt hem sent nog som det är liksom! Och jag är också jävligt dålig på kinesiskan, men inte fan kan jag heller stanna kvar! När vi slutar runt halv fem måste ju jag alltid rusa iväg till teatern, och det är inte heller så jävla kul! -.-'' Aja, hoppas allt löser sig för dig gumman (L) kramar jenny

2008-02-09 @ 12:35:24
Postat av: Emelie

Uscha att du måste känna såhär för kinesiskan, synd nu att det visade sig att du inte kunde byta till drama =/
Så jäkla underbart med värsta Zorro-apan som tog kål på Crille XD Yes, I feel the drama! ^^

2008-02-12 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0