Syndigt att låta bli?

Jag kanske är konstig men jag älskar verkligen känslan av nyrakade ben. Särskilt nu när jag äntligen har orkat köpa aprikosgel så att de dessutom luktar ljuvligt och inte bara är allmänt himmelslena... Men det är inte det som är konstigt, eller är det också knäppt? Det konstiga är att jag njuter så pass mycket av känslan av nyrakat lena ben att jag inte vill klä på mig, det känns som att det vore en synd att sticka ner dessa lena lemmar i varsina byxben där de inte kan stryka sig mot varandra och framkalla extas i min hjärnas självkänsle-centrum. Alltså sitter jag hellre i en handduk resten av kvällen och fryser om resten av kroppen än att klä på mig och inte kunna stryka benen mot varandra. Det är väl knäppt? Eller gör ni andra tjejer benrakare där ute i världen också såna knasgrejer?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar också nyrakade ben! Sån underbar känsla, nu duschar och rakar ju jag benen oftast på kvällen, så jag behöver oftast inte bry mig om hur vida jag måste klä på mig. (:

2008-02-24 @ 20:00:19
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0