Törstig

Nej, nu är jag törstig... Frågan är vad man borde dricka... Man kan blanda upp juice... Apelsinjuice är gott... Men det är O´boy också... Något måste i vilket fall hällas ner för att jag ska överleva.... Sen kanske man borde sova, vem vet? Jag känner mig inte trött men jag känner samtidigt att jag itne alls är långt ifrån att däcka där jag sitter. Hha, mina händer tillhör inte min kropp. Jag ser hur de hoppar fram över tangentbordet men jag känner inget under fingrarna, läskigt värre....

Känns som att jag borde lägga upp en låt men jag vet inte vilken. Hade det varit igår hade jag helt enkelt kunnat ta "Ett rykte i St. Petersburg" från Anastasia eftersom den har loopat rätt bra i min hjärna sen förra helgen. Men nu är den borta så då vågar jag inte lägga upp texten.... Ni får klara er utan en visa idag igen...

Sov gott, nu ska jag fanimig röra mig mot sängen, jag lovar. Fast jag itne har nån annan att krama på än Mr Condom~~


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hm; juice, oboy? juice, oboy? Vilket dilemma XP Som "att vara, eller icke vara" XP
Waha, love to Mr Condom ;P

2008-02-15 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0