5:e gången gillt

God morgon, nu är jag tillbaka efter min tupplur. Nya friska tag! Kanske. Förhoppningsvis. Vi får se. Först ska jag dricka upp den här koppen med te. Har alla sovit gott? Det känns sjukt att ha uppdaterat 4 gånger på morgonen sådär men nu blev det så. Och här är jag igen. Sa ju att jag skulle uppdatera 5 gånger, men det verkar nog bli fler... Too bad att ingen hann gissa sig fram till det före jag blir överbevisad av mig själv bara. Känns som jag borde skriva något längre än det här men då kommer jag bara att oskriva på allt "viktigt" ännu längre... På återseende~~

Borde förres6ten prata med mamma om ett lån för att betala ridräkningen den här terminen. Jag har fan inte råd om sanningen ska fram men jag vill jag vill jag vill fortsätta vara i stallet under hela skolgången så det är bara att knipa käft och punga ut med lapparna. Uffa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, förstod väl att det skulle bli många inlägg, det gjorde mej faktiskt inte så förvånad ;P
Stackars lilla fattiglapp, råna en bank ^^

2008-01-15 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0