Ännu en lista i brist på annat


Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast?
- Ja, varför skulle jag inte prata med honom?

Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja, men mestadels för filmer.

Vad åt du senast?
- Skolans vidriga och gammla makaronipudding med massa god majs

Har du fått någon komplimang idag?
- Nej det tror jag inte? Jag brukar sällan göra mig förtjänt av såna...

Har du däckat/spytt för att du har druckit?
- Nope, thank Godess.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- I samma hav men inte i närheten av dem.

Har du sett din bästa vän naken?
-  Jag har sett ALLA nakna! Bwahahaha!

Vem ringde dig senast?
- Mamma, det är typ bara hon som ringer, alla andra smsar...

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Från Märtha; "Men... Apropå vad?"

Vad är det första du gör på morgonen när du vaknar?
- Vänder på mig, gosar in mig i täcket, öppnar ögonen och tittar på klockan... Tror jag... Yup, sounds about right.

Gillar du någon just nu?
- Japp

Ogillar du någon just nu?
- Ogillar alltid mig själv. Haha. Nej inte direkt tror jag.

Har du gjort något du ångrat den senaste månaden?
- Hmm, en månad sen? Då var jag på Marilyn Manson... hmm.... Nej inte vad jag kan komma på nu =P

Har du kysst någon den senaste månaden?
- Jupp, men det var nån timme sen sist nu ^_~

Har du haft sex den senaste månaden?
- Varför skulle jag inte haft det? Är man nymfo så är man.

Har du träffat någon IRL som du träffat på internet?
- Jupp, men bara 5 gånger. De brukar vara trevliga.

Är du kär i någon just nu?
- Jätte!

Gillar du skolan?
- Inte ett dugg just nu känner jag, men jag får studiebidrag och gratis busskort. Dessutom får jag träffa mina små sötnosar.

Saknar du någon just nu?
- Alltid.

Vad gör du just nu?
- Skriver de här svaren istället för att jobba på religionslektionen. Heja mig, eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Green panther

Hello Green Elephant, how are you today? XP
Haha, det kändes verkligen som du när man läste svaren på frågorna i den här listan, haha XP
Och ja, heja dej ;P

2008-01-16 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0