Jauvet

Jag tycker om dem! Det är den bästa gycklargrupp som någonsin spelat in skivor och jag har dem! Sånt kan göra en liten sjuklig flicka väldigt lycklig när teet är uppdrucket och köket med påfyllning känns avlägset.

Dagens Visa
Dagens Visa är alltså, såklart, en Jauvetvisa. Här kommer Stycka. Texten är nerskriven av mig i farten, jag ber om ursäkt om det dyker upp något fel någonstans...

Stycka
"Det här, det är en sång till er som köper träsvärd åt era ungar"
Låt mig få stycka ditt barn
Att stycka är bara på skoj
Skiva det långsamt till döds
Så att det ångrar det fötts
Levern den lägger jag för sig (sig sig sig)
Så jag kan göra pastej (stej stej stej)
Den säljer jag sedan till Scan
För att få mätta små barn
(Äckliga jävla skitbarn vi hatar dem alla)

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Var du tvungen att skicka 3 kommentarer för att få iväg din oh-so-funny ironiska inlägg? ;)

2008-01-30 @ 13:33:31
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0