100 frågor


1. Fullständigt namn? Anna Sara Elisabeth Nelin
2. Exakt ålder? 19 år, 3 månader och 2 veckor
3. Vart bor du? Härnösand
4. Bor tillsammans med? Hund, pappa, mamma, lillebror
5. Husdjur? Min lillebror
6. Färg på ditt hus? Fult och gult
7. När är du född? 1989
8. Klass? Överklass X'D Nåt måste jag ju skriva?
9. Vilket år fyller du? Vilket år fyller jag vad? Nästa år blir jag 20, det är något att fylla det! ^^
10. Något jobb? Telefonintervjuare. Tyvärr....
11. När gick du upp i morse? Jaaa du...? Camilla ringde 11.15 sen ringde Kix vid 11.57 och ytterligare nån timme senare var vi faktiskt på benen =P
12. När ska du sova ikväll? Tidigare än inatt? Vi somnade vid 8...
13. Duschat idag? Nope
14. Kramat någon idag? Juppjupp
15. Pussat någon idag? Ja?
16. Vad har du ätit idag? Negerbollar, pärlsockret som ramlat av dem, kladdkaka, persika, läkerol
17. Dagens klädsel? Jeans och tshirt
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? No clue XD
20. Dagens roligaste? Teddys klagomål på mitt hemska uppförande när jag sover
21. Har du många vänner? Ja?
22. Hur många har du kysst? For shits and giggles räknade jag faktiskt för nån månad sen... Ta den mängden och släng in 4-10 till?
23. Vem kramade du senast? Teddy
24. Hur många har du haft sex med? 8
25. Hur många har varit otrogna med dig? Med mig? Alltså inte jag utan de? 1 vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? Nej, and I like it that way
28. Vem pratade du med i telefon senast? Kix
29. Vem fick du senast sms ifrån? Emelie
30. Vad stog det? "Nice :-)"
31. Film? Senaste jag såg eller? Eller favoritfilm? SKRIV HELA FRÅGAN DAMNIT!
32. Låt? WTF! Hur jobbigt kan det vara att lägga till 1-2 ord???
33. Mat? Nu ger jag snart upp med det här
34. Dryck? Nu förutsätter jag bara att det gäller favoriterna... Hallonsoda, mjölk och te!
35. Färg? Favorit som sagt? Grön
37. Stad? En favoritstad? You got to be kidding me!
38. Land? Öööö?
39. Ämne i skolan? Går inte i skolan längre ^^

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Nathan
42. Personen du kysste? Teddy fick en puss på kinden?
43. Gången du spydde? På högstadiet nån gång?
44. Gången du grät? På bussen hem idag
45. Pizzan du åt? Tobbes leftover Verzuvio i ... fredags?
46. Gången du var i Göteborg? När jag var ihop med Christoffer
47. Gången du var i Stockholm? För två veckor sen nu?
48. Gången du var full? Valborg
49. Gången du var hög? Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Robin vad jag vet, men det känns orimligt länge sen?

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt?
Svart
52. Hund eller katt? Båda! Men jag har en hund <3
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Svårt val, men har varit mycket hemma-mys nu....
54. Tvspel eller datorspel? TV-spel
55. Singel eller upptagen? Jag älskar singellivet men det är underbart att veta att någon älskar dig tillbaka...
56. Hångla eller ha sex? Frågar ni hobbynymfomanen XD
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Helgon, men alla suger.
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad är ju onekligen enklast
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel
60. Har du svart hår eller blont? Brunt just nu
61. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna med bruna hintar?
62. Choklad eller lakrits? LAKRITS!
63. Göteborg eller Stockholm? Götet
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola! (Men egentligen är hallonsoda bäst)
66. Pizza eller kebab? Kebab var ett tag sen nu... <3 Men båda är oemotståndliga
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Får man välja båda?
69. Leva eller dö? Leva!

ANTAL :
70. Personer du älskar?
För många för att räkna
71. Personer du hatar? Ingen alls
72. Pojk-/flickvänner du haft? 5 pojkvänner i bagaget
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? 3-4 kanske?
74. Glassar du ätit på en dag? 12?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Nöjer mig med Holland ^_~
76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig, tänkte behålla det så också.
77. Gånger du varit hög? Ingen
78. Personer du saknar just nu? Några här och där men ingen speciellt mycket...
79. Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger...

VEM :
80. Vill du kyssa nu?
FILIP!
81. Ska du träffa imorgon? Ingen aning
82. Sjöng du senast för? Öööö.....?
83. Hade du senast en msn-konversation med? Kix, Erika och Jens samtidigt?
84. Spelade du tvspel med senast? Marcus
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Nån snygg och smart typ? ^^;
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Alla som är dumma mot mina sötar!
87. Förtjänar att dö? Alla och ingen  
88. Är söt? Min hund <3
89. Vill du sova jämte inatt? En gosig och bekväm människa?

VAD :
90. Gör dig glad?
Mycket
91. Gör dig ledsen? Mycket
92. Vill du helst göra nu? Vara nyttig... nej inte nyttig åt det hållet =P
93. Önskar du att du slapp göra? Oroa mig
94. Vill du ha nu? Glada vänner som mår bra!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ett nytt, roligt och välbetalt jobb ;P
96. Längtar du till? Löning. Holland
97. Tycker du om dina betyg? Pratar vi om de från 2an eller de jag gick ut med? ^^;
98. Ångrar du i ditt liv? Inblandning i otrohet ><'
99. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner!
100. Hur mycket är klockan? 21.44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0