Blablablärkblablabla

Så, titta, nu har jag vari jätteduktig och kutat iväg till Arbetsförmedlingen och skrivit in mig. Den 5 augusti ska jag dit igen för information. Jag har lovat mig själv att försöka hitta nåt annat än IB före dess, får se hur det går. Märtha försöker få ner mig för klädkompostande i helgen - yay, ännu fler val och kval.
Teddy har tittat klart på Ronja så jag antar att vårt Ronjamaraton är out of question, men istället har han börjat skryta om allt annat roligt han laddat ner så vi får väl se om jag tar mig dit eller inte.
Jag har allmänt jättetråkigt och vill bara vara ute och gå hela dagen känner jag, ändå så hamnar jag till sängs med min vackra lilla dator i väntan på att jag ska iväg till jobbet. Fan vad dålig man kan vara. Får ta den där promenaden efter jobbet istället antar jag...
Herre gud vad tråkig jag låter! Jag får inte många besökare varje dag, det ska villigt erkännas, men att jag faktiskt får så många besök som jag får är ett jävla mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0