Emelie är min räddande planerare i nöden



Hon har skrivit ihop en packlista, är hon inte duktig? Kan behövas för en virrhjärna som mig...

  • Kläder - byxor, shorts, kjol, linne, t-shirt, tröja, underkläder, strumpor, sovkläder, bikini
  • Handduk
  • Solskyddsfaktor
  • Solbrillor ok, just de här två punkterna använder jag inte. Punkt.
  • Kudde
  • Tandborste
  • Tandkräm
  • Mobil
  • Plånbok
  • Mobilladdare
  • Pass
  • Läsbart
  • Presenter
  • Mp3
  • Skor (varma och sommar)
  • Shampoo + balsam + tvål + rakhyvel
  • Borste
  • Din KAMERA!!!!!!
  • Batterier
  • Deoderant
  • P-piller

  • Så då var det väl bara att sätta igång att öa ner resten av packningen i väskan... fet stil = redan nerstoppat
    Så då antar jag att jag ska plocka fram ett par extra sko... nej, det behöver jag inte. Men det som är kvar att packa nu är alltså sluttampen av duschgrejs, deo, borstar, tandkräm, bok, mp3, mobil (som alltid ligger i fickan) och en kudde. Titta, det här kan ju kanske lyckas!


    Kommentarer
    Postat av: Emelie

    Haha, du är så duktig ;) Glad I could help with my list XD Jag har nääästan packat allt nu, förutom sådant som man ska använda ikväll, det packar jag ner imorrn ;)

    Du, förresten, det kan ju vara smart att ta med något ätbart på bussen också, det jag glömde skriva upp ;P

    2008-07-24 @ 19:47:59
    URL: http://emeylie.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0