Freedom!

Jag kan äntligen gå igen! Idag var jag ut och gick i ungefär 2½ timme. Sammanlagt så blev det väl ungefär 16km eller något liknande. Jag känner mig mycket duktig. Bara för att jag känner mig så lycklig som äntligen kan vara ute och gå normalt igen så tänker jag här visa hur min promenad idag såg ut, för idag gick jag tillochmed en ny väg.(!) Jag vet, alla intressesmurfar hoppar jämfota över mount everest och intresseklubben antecknar så hårt att den just sprängdes av överbelastning. Men det skiter jag i, det är min blogg och jag gör som jag vill, så det så!

 

Inte världens snyggaste ifyllning av vägen hela vägen, men typ så gick min promenad.


On another note, jag såg just att jag fått 28 unika besökare idag... Hur gick det till? Det är nog rekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0