Frosseri

Jag har ätit. Och ätit. Och ätit lite till.
Ungefär så här har min helg sett ut...
Jag (alltså jag-jag, inte vi tillsammans) har ätit:
Ett paket yoghurt
Ett paket glass
3-4 Pinnglassar
En tallrik kräm
3 chokladmuffins
Ett halvt paket läkerol
~1-1½ påse chips (med dip)
Och hur mycket läsk och energidryck jag hällt i mig vill jag inte veta.

Så istället berättar jag vad som hände mellan/samtidigt som allt detta förtärdes.
I fredags så satt jag, Nille, Eve, Desse och Jens i hans lägenhet och kollade på konstiga filmer och serier efter att ha plockat ihop 2½ soppåse med skräp. Fram tills Jens blev trött och beslutade sig för att köra ut dem.
I lördags så kollade vi på Chi´s Sweet Home, någon annan (dålig) anime, åkte iväg till Ante för att Jens skulle fixa ihop hans bråkiga dator, träffade Kix för att titta på Americas Sexstar - tänk Americas Next TopModel eller American Idol, fast för porrskådisar - och sen vinkade vi hejdå till Kix igen och bytte porren mot Family Guy. På kvällen så skulle Nordman spela på stadsfesten, så nog för att vi inte kände oss rika nog för att gå dit, men det gick ju hur bra som helst att sitta nere vid ån och lyssna på musiken. Så jag har hört Nordman live, och han var bra!
Idag så vet jag inte riktigt vad vi har gjort, kollat på Queen of the Damned, South Park och Heavy Metal. När vi inte hade något spännande på skärmarna så sov vi, och när jag säger att vi sov så menar jag såklart att han satte sig och lekte nörd vid datorerna (ja han har två) medans jag låg i sängen och sov.
Så det var min helg, fet och långt ifrån produktiv, vad har resten av världen gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0