Lista

DU
namn - Ellis
födelsedag - 24/3
hemstad - Hsand
ögonfärg - gröna
hårfärg - fejkad brunett
längd - 177
högerhänt/vänsterhänt - höger
värsta ovanor - Lätt att övertyga
stjärntecken - Vädur
skostorlek - För stort ><'
är dina föräldrar skilda - Nej
skor i dag - Gummistövlar
svagheter - Många och uppenbara
självförtroende - sämst
rädslor - Rosa kaniner!
mål för året - Hitta nytt jobb
det första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan? Var är jag idag?

FRAMTIDEN
namn på barn - Dö Ungjävel
vad vill du bli när du blir gammal - Klok
drömjobbet - Driva ett café

FAVORIT
mat - Alltid en lika svår fråga, finns så sjukt mycket som är gott där ute!
sport - Ridsport
djur - Vet inte säkert...
glass - Kiwi!
godis - Hallonshots, Rubiner
låt - Bra fråga där igen....
grupp - Alice Cooper är ju min eviga gullgubbe <3
nummer - 13
tuggummi - Gröna äpplen
helgdag - Dag under helg eller dag under högtid? Halloween FTW!
årstid - höst
tandkrämsmak - vanlig?
radiostation - lyssnar inte direkt på radio..?

HAR DU NÅNSIN
varit kär - ja
blivit dissad - haha brukar bli så
rymt hemifrån - ja
föreställt dig ditt ragg naken - haha självklart
skolkat - ja
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - Det har jag säkert
spytt i skolan - Nej inte vad jag kan minnas, thank god
velat bli modell - nej usch!
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Typ allt jag gjort
sett en död människa - nej
druckit alkohol - ja
använt droger - nej
ätit sushi - ja, men gott är det inte
retats - inte så farligt mycket. Väl?

THIS OR THAT
cider eller öl - cider
pepsi/cola - PEPSI!
mc donalds/burger king - Burger King
kärlek eller sex - båda
choklad/vanilj - Choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg - Veg är betydligt godare! (Men jag äter kött också)
tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - Ööööh....
kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
kakor/paj - Kakor


KAN DU
gå ner i splitt ? - Inte direkt nej...
skriva med båda händerna - mjo, fast blir ju lite bättre med andra
vissla - ja
blåsa en bubbla - Jag är ett bubbelmonster!
ha dina ögon i kors - Varför skulle jag inte kunna det
nudda näsan med tungan - One of these days...

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - min lillebror
du pratade med - lillebror
du msnade med - Anna
du kramade - Jens
du skällde på - Jenny

SENAST DU
skrattade - Igår
grät - Förra veckan nån gång
filmen du såg - Svanprinsessan
tuggade tuggummi - Det var faktiskt ett tag sen nu
drog ett skämt - Igår? Har fan inte pratat med nån annan än hunden idag
sjöng en sång - Haha no clue

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - Träd!
lyssnar du på musik nu - alltid
om ja, vad? - Just nu lyssnar jag igenom Hilary Duff =P
vad har du på dig - Sov t-shirt, raggsockor och en kjol... har inte gått upp på riktigt än
vad är det på din musmatta - Har en laptop =P

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - Inte den senaste veckan?
ljugit om din ålder - Har jag säkert
bråkat utan anledning - Det fanns säkert en anledning när man startade bråket..?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - ja
rökt - nej
snusat - nej
shoppat - Lite grann iaf
motionerat - Räknas promenader?
solat - Nej
slagit någon - Tror inte det?

Kommentarer
Postat av: Helena

oh men det känns ändå bättre man går inte tänker lika mycket sen på vikt o skit?

2008-07-13 @ 18:35:47
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0