Vandraren har ingenstans att gå

Men jag kan gå för skojs skull ändå....
Nu har jag varit ute och gått i ungefär 4 timmar och jag gick lite drygt 2 mil. Jag känner mig mycket nöjd med mig själv, även om jag är lite grinig över att benen började bli trötta i slutet. Men nu är jag hemma och fyller på med lite vätska och låter benen vila ett tag innan jag eventuellt ger mig ut ett varv till, vi får se om jag orkar.
Tänkte om inte annat dela med mig av några av fotonen jag tog under dagens promenad...



Och bara för att jag äntligen tagit kort på det så ska jag dessutom visa ett kort på trädet som jag hoppade ner ur när jag stukade båda fötterna förra sommaren ... även om det är ungefär ett år "för sent".
 Ni ser den där grenen, den är ~50cm tjock och så där högt över mig när jag står under trädet... Man tänker inte på det när man ser trädet i helhet, men det blir ändå ett rätt högt fall när man hoppar ner, tillochmed från den lägsta grenen...

Kommentarer
Postat av: Beelz

svar: VARFÖR!? För jag vill inte leva till den åldern då allt är åt helvete. Till slut kommer man inte ens KUNNA ta livet av sig för att man sitter och dreglar i nån säng medans en tjurig 40-årig gudrun försöker köra in mosad banan i käften på en.

2008-07-21 @ 23:55:08
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Beelz

Svar: Nein, jag är en Realist

2008-07-22 @ 00:10:08
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Ema

Svar: Ja, vi bildar en klubb, tjejerna som sa för mycket! :)

2008-07-22 @ 09:26:48
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0