En lista före jag går

DIG:
1. Hur lång är du? 
177 senast jag kollade  
2. Vad vill du bli när du bli stor?
- Vet inte riktigt, nåt med mat iallafall!
3. Vad pluggar du?
- Jag PLUGGADE på Spin, tog studenten den 12:e XD
4. Har du långt hår?
 - Nej det var ju ett tag sen nu =P
5. Vilken hårfärg har du?
- Brunett
6. Sminkar du dig?
- Om jag får ett ryck, men det är sällan
7. Har du haft sex senaste månaden?
- Två veckor sen nu, men fråga mig om ... 4 timmar igen ^_~
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
- Militärgröna trosor och grå/svartrandig bh ^^
9. Har du kysst någon idag?
- Blivit kysst iaf...

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
- Jupp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
- Ehm... Pass?
3. Hur många syskon har du?
- En lillebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
- Nåt om plåster...
5. Hur många ställen har du bott på?
- 3; Umeå, Vindeln, Härnösand
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
- Bra fråga... Alla? XD
7. Vilken familjemedlem är snällast?
- Vår hund såklart!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
- Bara jag och Johan? Öööö.... Jag terroriserade honom nog för nån månad sen tror jag..?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
- Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
- Jens, det blir så när jag är hans gosedjur...
3. Har du kysst nån kompis?
- Har nog pussat alla vi det här laget? Kysst många.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
- En. Han bor 80 mil härifrån.
5. Vem har du varit kompis med längst?
- Erika. Vi lärde känna varandra i ettan eller tvåan på lågstadiet!
6. Vem känner dig bäst?
- Kix och Märtha
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
- Haha ja antagligen, men skulle nog försöka vara diplomatisk....
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
- En?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
- Juppjupp
2. Klä dig annorlunda?
- Gör jag itne oftast det? Nu är jag besviken!
3. Vara dig själv?
 - Pfsh, är ju alltid mig själv ;) (Emelies svar)
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
- Ja, varför skulle jag inte det?
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
- Njau, tycker väl inte det är världens roligaste men orkar ju inte hålla tillbaka =P
6. Pierca dig?
- Ja
7. Ha sex på offentlig plats?
- Till en viss utsträckning. Hur stor är risken att bli påkommen? ^^;
8. Vara omogen?
- Hahaha, jag klättrar i träd, dricker ur nappflaska och är beroende av såpbubblor. Nough said.
9. Äta småkryp?
- EW! Hatar kryp!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
- Nån gång förra veckan?
2. När var du på semester senast?
- Medeltidsveckan förra sommaren?
3. Vilken färg är det på din tandborste?
- Vit/Orange
4. Är ditt hår tråkigt?
- Nej, Sandra har nyss spejsat till det <3
5. Vem såg dig naken senast?
- Haha Märtha tror jag?
6. Hur ofta duschar du?
- Varannan/varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig ikväll?
- DUDES! Jag ska tälta med en kåt snygging, inget sova här inte! >w<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0