Gårdagen

Sjöslaget var ... högljutt, varmt och allmänt överskattat men en del roligt folk fick man ju träffa om inte annat.
Teknikarna vann, och HS vägrade bjuda på sin segrarglass. Men jag överlever, jag fick dricka cola från Maos urringning istället.
Gick iväg och jobbade, det var lite svalare i fikarummet men inne i intervjuarsalen var det ju precis lika överhettat som utomhus, tror jag hällde i mig 5 muggar vatten bara för att inte kollapsa. This coming from the person som inte gillar att dricka vatten. Alls.
Rondellpicknick med Mao och Anna på kvällen med singoalla, sprite, jordgubbar och kladdkaka åt Mao. Träffade Leo och Hampus, som var så sinnessjukt söta båda två, och särskilt tillsammans! När vi vinkat av dem knallade vi iväg till Jes för att tvinga i folk resten av kakorna, passade även på att äppla HS då. Det tog sin lilla tid men nu har jakten på blod börjat, pojkarna i Sundsvall har skött sig ypperligt och jag ser fram emot att få mörda dem också när tillfälle ges...

Idag ska Kix ha cellokonsert så vi ska iväg och lyssna på henne vid 2.
Jag vill bada!

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Drömmar, syner, visioner!.... Oz

2008-06-06 @ 19:47:49
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0