Hem?

Mina föräldrar vill diskutera faktumet att jag måste börja betala för att bo hemma om jag inte läser vidare (a.k.a. flyttar) till hösten. Jag är ju knappt hemma i vilket fall som helst! I förrgår kom jag hem och åt middag och duschade och idag är det i princip samma planer som gäller.

Jens har tydligen adopterat mig som sitt gosedjur, men nu har han åtminstone slutat snarka så jag kan väl överleva att ligga i hans säng och kolla på futurama eller animes medans han ligegr och sover. Tror jag?
Var med Susanne igår och idag, vi proppade i oss vitlöksbaugetter, läkerol, nudlar, müsli och lite annat som vi kom över medans vi tittade på thrilelrs och barnfilmer. Unrest var verkligen hur härlig som helst! Precis som Underdog, men Rottweiler var bara "sevärd" för att den jävla cyborghunden såg så fruktansvärt uppfuckad ut att det inte var sant!

Skulle eventuellt ha haft en duell med Marcus idag men det verkar inte bli något av det, får väl se om han hör av sig igen?

Har äntligen fått min skatteåterbäring så nu kan Emelie få de sista pengarna för biljetten och sen kan jag köpa den där hårddisken så att jag får plats att flytta upp allting till mig.... Dream a happy dream...

Nu ska jag hoppa in under vattnet före jag drar iväg till Anna för att titta på hennes balklänning.

Vem står ut att sova med mig inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0