Playing Dressup

Nu har jag köpt min studentklänning. Den är verkligen hur söt som helst, om än inte riktigt traditionsenlig, men vem bryr sig om sådana små detaljer? Det roliga var att kvinnan som jobbar i butiken kände igen mig från förra månaden, hon tillochmed kommenterade på att jag hade färgat håret! Ibland undrar jag hur ofta jag är där egentligen..?
Så nu är hela min "outfit" för studenttrappan inhandlad och det enda problematiska kvar är hur jag ska fixa håret och, ve och fasa, sminket? Själva ta-sig-dit-utan-för-mycket-uppmärksamhet kan också bli spännande. Nåja, det löser sig antagligen, det måste det ju göra.

Jag tror att jag håller på att bli förkyld, har gått runt och snörvlat hela dagen, fast jag antar att det enda man kan göra är att knarka c-vitamin och ta det lugnt i väntan på att det ska försvinna. Ska till stallet idag men mer än så tror jag inte att jag orkar med. Trist nog för det hade ju varit roligt att festa med Anna på hennes mösspåtagning också och itne bara på min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0