Regn och rusk

Så ser det ut när jag tittar geom fönstret och om 45 minuter går min buss ner till Stockholm. Nu börjar det ändå kännas av lite grann. Pirrigt det här. Egentligen så skulle jag vilja ta med mig min lilla laptop och hoppas på att kunna sno åt mig lite internet från någon annan på bussen. Bara för att vara säker på att ha något att göra. Men då är ju bara kruxet det att batteritiden på den här datorn är ungefär 2½ timme och det räcker ju isåfall inte särskilt långt på en 6 timmar lång busstur. Men drömma går ju. Jag har iallafall min mobiltelefon så helt uttråkad kan jag ju inte bli så länge jag hittar folk som vill smsa med mig?
Jag har fått fler blåmärken på mina ben såg jag nu. Undrar vad jag kan ha gjort den här gången? Det sträcker sig över i princp halva vaden...

Ska man kanske ha med sig matsäck på bussen? För om jag ska det så måste jag fixa den nu... Dilemma dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0