Sömntutor

Nej, ni får inte fjollträsksutläggningen riktigt än. Men klockan 03.00 inatt så kliver jag av bussen så då kan ni kanske börja förvänta er något...

Stockholmarne har mer gemensamt med Sundsvallarna än de anar, trots sin brist på en fin dialekt. De har ett alldeles för stort behov av sömn! Precis som när man sover hos en Sundsvallare så vaknar jag här ungefär två timmar före mina värdar. Och vad gör man då? Hittills har jag ätit och blåst såpbubblor men nu har Jonny delat med sig av sitt lösenord så att jag ska kunna sitta framför datorn och inte störa honom. För övrigt så låter det här tangentbordet läskigt högt.
Ni får ingen lång utläggning, men en snabbgenomgång kan ni få av vad som hänt sen jag kom ner. Vi har tittat på filmer och serier, jag har badat, de har kittlat mig, jag och Linnea har läst igenom Karls porrtidningar (bilder kommer sen) och vi har ätit för jävla mycket. Igår fick Karl något (väldigt smittsamt) ryck när vi var och handlade och det slutade med något kakpaket och 2 läsk var för han och mig, dessutom köpte han baconchips medans jag plockade på mig en påse jordnötsringar som snart är slut, och båda köpte även en hel del godis. Jag lovar att jag kommer att ha gått upp 10 kilo när jag komer hem....

Dagens Visa
Jag har fått den här låten på hjärnan, join me in death.

Son of Dork - Sick
It's more than a habit
I'm more than an addict
I'm parked here outside of you door
Know you never lock it
Got you keys in my pocket
Lights all out
But I know for sure I am ...

Ten steps away from you
From you and him
Redemption, it that a sin?

I'd never run him over
I wouldn't wanna dent my car
I'd never rip your throat out
Cos that could leave a nasty scar
So I'm gonna go out
Get drunk with my friends
Try to get myself outta this funk
I'd never screw my life up
Because of how sick you are

You walk by the river
As you start to shiver
Two headlights are following you
As he pulls you closer
My engine's ticking over
It's my choice
To do what I do

Ten steps away from you
From you and him
Redemption, it that a sin?

I'd never run him over
I wouldn't wanna dent my car
I'd never rip your throat out
Cos that could leave a nasty scar
So I'm gonna go out
Get drunk with my friends
Try to get myself outta this funk
I'd never screw my life up
Because of how sick you are

I'm talking 'bout a split decision
Made in anger you know
I'm talking something that could change my life forever
Is it worth it? No
Is it worth it? No
Should I stay here and watch the whow?
Or maybe ... it's time to go

I'd never run him over
I wouldn't wanna dent my car
I'd never rip your throat out
Cos that could leave a nasty scar
So I'm gonna go out
Get drunk with my friends
Try to get myself outta this funk
I'd never screw my life up
Because of how sick you are

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag förväntar mej en låååååång utläggning, helst by phone, när du kommer hem ;P

Då kan du även få höra mer om Au Pair-grejset (läskigt!! O.o')

2008-06-27 @ 14:58:15
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0