Uff

Marcus, om du fortfarande läser här så vill jag veta. Får du vara en nyfiken självplågare så får jag också vara nyfiken.

Var med Anna igår, vi tittade på Sex and the City, åt glass och lekte allmänt tjejiga, kul att prova på det också ibland. Drog ifrån henne vid 12tiden ut i den fortfarande regnvåta världen. Tog god tid på mig på min lilla cykel bara för att det fanns en massa härliga vattenpölar att susa igenom om och om igen.
Cyklade upp till Jens för att lola runt med han och Mao, det blev en del futurama och sen knatade hon och jag hem till oss. Dock hade mina föräldrar låst dörren och eftersom jag inte har några nycklar så fick jag vända tillbaka till Jens där jag lade beslag på alla filtar han hade och somnade på två röda.

Pratade med Robin i kanske en halvtimme också, vet inte riktigt vad vi pratade om men det var jätteskönt att få prata med honom igen, var ju ett tag sen nu känns det som.

Utväxlade några sms med Marcus som inte gjorde mig mindre orolig direkt. Jag tycker fortfarande om honom så  otroligt mycket och vill verkligen göra allt jag kan för att han ska få vara lycklig! Men vad kan jag göra? Jag vågar ju inte vara den som tar kontakt först och på så sätt tränga mig på och nu säger han att vi inte borde ha någon kontakt alls... Han har antagligen rätt, det är ju trots allt bara han som kan avgöra en sån sak. Men det gör ont att veta att han ska må så dåligt som han gör, att det är mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0